Nejčastejší otázky

Veškeré informace naleznete zde

 


Jsme vám k dispozici kazdý všední den od 8 do 15 hod.

Tel.: +420 737 650 009
Email: posta@nejlevnejsikoralky.cz

Nejčastější otázky a odpovědi

 

Mohu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu?

 

Jak mohu zboží reklamovat?

 

Kam mám vložit slevový kód pro získání slevy?

    • slevový kód prosím vložte po zkompletování vašeho nákupu do nákupního košíku v 1. kroku vytvoření objednávky (1. Nákupní košík)
    • pole pro slevový kód se nachází vlevo
    • po vepsání kódu klikněte na tlačítko "Přidat"

 

Mohu získat slevu na nákup?

    • ano můžete, protože pravidelně pořádáme slevové akce a soutěže
    • navíc odměňujeme stálé zákazníky věrnostním programem
    • pokud chcete objednávat pravidelně ve větším množství a jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod

 

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

    • ne, zboží pouze zasíláme. 

 

Je poštovné a balné nad určitou částku zdarma?

    • ano, čím dražší objednávku máte, tím více na poštovné přispíváme
    • nad 1 000 Kč máte poštovné zdarma
    • více informací o poštovném naleznete zde

 

Jaká je dodací doba?

    • tuto odpověď je potřeba rozvézt a proto jsme si pro vás připravili krátký článek, který naleznete zde

 

Jak zjistím správnou velikost náramku? Kolik potřebuji korálků na vytvoření určitého náramku?

    • nejprve si změřte zápěstí krejčovským metrem
    • poté číslo (u nás to bude např. 25 cm) vydělíte velikostí korálků (my budeme chtít náramek z 8 mm korálků tedy 0,8 cm)
    • výsledek je 25 : 0,8 = 31,25 korálků (zaokrouhlíme na 32, aby náramek netáhl)

 

Mají silikonové korálky certifikáty?

    • u silikonových korálků disponujeme pouze certifikáty od dodavatelů, se kterými spolupracujeme
    • nejedná se o výrobky nejasného původu a pochybné kvality (Aliexpres a podobně)
    • certifikáty jsou ke stažení zde

 

Kdy dorazí můj balíček?

  • Máte zaplaceno? V případě dobírky či platbě kartou a plateb skrze platební bránu Gopay odesíláme balíčky ihned. V případě platby převodem až po přijetí platby.
  • Objednali jste si odpoledne, v pátek či o víkendu? Balíček bude odeslán až během následujícího pracovního dne.
  • Balíček vám už měl dorazit? Počkejte ještě jeden den, kurýr možná přijel dříve, čímž je možné doručení o den později.
  • Už je to 2 a více dní, co jste měli mít balíček doma? Kontaktujte nás na emailu posta@nejlevnejsikoralky.cz nebo na telefonu +420 737 650 009.
  • Kde najdu sledovací kód zásilky? Sledovací kód nově zasíláme i v emailu při expedici objednávky. Dále ho můžete najít v informační SMS od dopravce.
Informace o našich dopravcích

 

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove

 

 

shop-ppl

 

 

Video_Sound_Images_GLS_Logo_Negative_200x150px-35696_IMG_200x150

 

 

CPlogo-vector.svg