Nejčastejší otázky
Veškeré informace naleznete zde
Jsme vám k dispozici kazdý všední den od 8 do 15 hod.
Tel.: +420 737 650 009
Email: posta@nejlevnejsikoralky.cz
Nejčastější otázky a odpovědi
Mohu vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu?
- ano ze zákona máte možnost vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu
- zboží nesmí vykazovat známky opotřebení (zákazník takto vrácené zboží nesmí používat)
- celý postup vrácení zboží je detailně vysvětlen zde
Jak mohu zboží reklamovat?
- pokud chcete zboží reklamovat, přejděte prosím sem
- určitě uděláme vše pro to, aby se situace vyřešila k vaší spokojenosti
Kam mám vložit slevový kód pro získání slevy?
- slevový kód prosím vložte po zkompletování vašeho nákupu do nákupního košíku v 1. kroku vytvoření objednávky (1. Nákupní košík)
- pole pro slevový kód se nachází vlevo
- po vepsání kódu klikněte na tlačítko "Přidat"
Mohu získat slevu na nákup?
- ano můžete, protože pravidelně pořádáme slevové akce a soutěže
- navíc odměňujeme stálé zákazníky věrnostním programem
- pokud chcete objednávat pravidelně ve větším množství a jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod
Mohu si zboží osobně vyzvednout?
- ne, zboží pouze zasíláme.
Je poštovné a balné nad určitou částku zdarma?
- ano, čím dražší objednávku máte, tím více na poštovné přispíváme
- nad 1 000 Kč máte poštovné zdarma
- více informací o poštovném naleznete zde
Jaká je dodací doba?
- tuto odpověď je potřeba rozvézt a proto jsme si pro vás připravili krátký článek, který naleznete zde
Jak zjistím správnou velikost náramku? Kolik potřebuji korálků na vytvoření určitého náramku?
- nejprve si změřte zápěstí krejčovským metrem
- poté číslo (u nás to bude např. 25 cm) vydělíte velikostí korálků (my budeme chtít náramek z 8 mm korálků tedy 0,8 cm)
- výsledek je 25 : 0,8 = 31,25 korálků (zaokrouhlíme na 32, aby náramek netáhl)
Mají silikonové korálky certifikáty?
- u silikonových korálků disponujeme pouze certifikáty od dodavatelů, se kterými spolupracujeme
- nejedná se o výrobky nejasného původu a pochybné kvality (Aliexpres a podobně)
- certifikáty jsou ke stažení zde
Kdy dorazí můj balíček?
- Máte zaplaceno? V případě dobírky či platbě kartou a plateb skrze platební bránu Gopay odesíláme balíčky ihned. V případě platby převodem až po přijetí platby.
- Objednali jste si odpoledne, v pátek či o víkendu? Balíček bude odeslán až během následujícího pracovního dne.
- Balíček vám už měl dorazit? Počkejte ještě jeden den, kurýr možná přijel dříve, čímž je možné doručení o den později.
- Už je to 2 a více dní, co jste měli mít balíček doma? Kontaktujte nás na emailu posta@nejlevnejsikoralky.cz nebo na telefonu +420 737 650 009.
- Kde najdu sledovací kód zásilky? Sledovací kód nově zasíláme i v emailu při expedici objednávky. Dále ho můžete najít v informační SMS od dopravce.
Informace o našich dopravcích
|
|
|
|
|
|
|