Kdy dorazí váš balíček?
Připravili jsme si pro vás jednoduchý přehled jednotlivých dopravců včetně jejich standardní doby doručení balíčku. Než přejdeme přímo k samotným dopravcům, projdeme si naše nejčastější otázky, které se týkají balíčku.
1. Máte zaplaceno? V případě dobírky či platbě kartou a plateb skrze platební bránu Gopay odesíláme balíčky ihned. V případě platby převodem až po přijetí platby.
2. Objednali jste si odpoledne, v pátek či o víkendu? Balíček bude odeslán až během následujícího pracovního dne.
3. Balíček vám už měl dorazit? Počkejte ještě jeden den, kurýr možná přijel dříve, čímž je možné doručení o den později.
4. Už je to 2 a více dní, co jste měli mít balíček doma? Kontaktujte nás na emailu posta@nejlevnejsikoralky.cz nebo na telefonu +420 737 650 009.
5. Kde najdu sledovací kód zásilky? Sledovací kód nově zasíláme i v emailu při expedici objednávky. Dále ho můžete najít v informační SMS od dopravce.
Co byste měli vědět o našich dopravcích:
|
|
|
|
|
|
|